Talentedmom dr browns biberonlarına bakın bir de isterseniz. Bazı doktorlarda özellikle tercih ediyormuş. İçinde apartları var biberonun bilirsiniz bu yeşil boru gibi bir şey. Asla akıtmıyor. Görümcem iki çocuğunuda bunu kullandı. SAdece biraz diğer biberonlara göre yavaş. Sanırım anne memesi gibi çektikçe geliyor. Bir araştırın isterseniz. Çocuklar şuan 3 yaşında halen aynı biberonu kullanıyorlar