Ben 30. haftamdayken Wagon bebek arabası aldım, iyi ki de o zaman almışım. 😊 Hem doğum öncesi deneme fırsatım oldu hem de kampanyadan yakaladım. Özellikle hafif, çift yönlü ve kolay katlanabilir olması bana çok rahatlık sağladı. Doğum sonrası ilk günden itibaren kullanmaya başladım, hâlâ memnunum.