BuseKelo Merhaba. Benim idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı. Ve hastanede tansiyonum hep yüksek çıkıyor. Ona rağmen gebelik zehirlenmesi olmadığını söyledi doktor. Tansiyonum evdeyken normal çıkıyor zaten. Stres yapmayın. Doktorunuza danışın tabii ama ödem, kusma, yüksek tansiyon yoksa zehirlenme olmaz diye biliyorum.