Merhaba herkese 6+0 da doktora gittim kese 10.77mm idi kalp atışı için çok erken 2 hafta sonra gel dedi yarın tam 7 olacak ama çok tedirgin oluyorum doktor olumsuz hiçbir şey söylemedi ama günler geçmek bilmedi bu görüntüde bi karartı var gibi sizce yolk olabilir mi tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim