Bebeğim 12 günlük oldu doğum kilosu 3540 gramdı 5.gün kontrole gittim 3200 çıktı doktor normal dedi kilo kaybı olur dedi almaya başlar artık dedi . Günde 2-3 kez mama ve bol bol emziriyorum. 5.günden bugüne kdar evdekı tartıyla hergün tartıyorum alması gereken yerde dahada 3100 e düştü. Korkuyorum böyle oluncada. Bebeği böyle olup değerlerinde herhangi bişey çıkan oldu mu acaba yardımcı olurmusunuz?
Yarına randevu aldım tekrar götürücem.
Yanı hem mama içip hem benı emiyo sütümde var ama neden kılo almıyor 😔