QueenBahar_ birmayismasali şu postu gördüm i Başlığı giremeden yaman dedim girdim yaman anketi var bence yaman inşallah benimde oğlum olursa yaman koyacaz💙
Eliffbaby birmayismasali asili sanki çok kişi koyuyor bu sıralar ama en zarifi o yaman anlamından dolayı konulması taraftarı değilim boran da kaba geldi anlamını da bilmiyorum
asena9 birmayismasali 5 sene sonra anaokullarında erkeklerin yarısı asil olacak sanırım o kadar çok koyan var ki son zamanlarda 😩
birmayismasali QueenBahar_ ben Asil ve Yaman arasında çok kararsızım eşim Boran istiyor 😂 bir an önce karar vermek istiyorum ya
akyuz14 birmayismasali boran cok fazla yok oda asil bir isim 😄😄 asil cok var ama kulaga da cok hos geliyor 😊👻
lotusflowers Yanlış anlaşılmak istemem ama asil biraz köpek ismi gibi geliyo bana. Bu sebeple hoşlanmıyorum. Diğer ikisi daha güzel. Boran biraz söylerken kaba hissettiriyo ama yinede güzel. Bence en iyisi yaman. Söylemeside daha kolay
Seymatrkay lotusflowers Asil konusunda ben sizi yanlış anlamadım. Evet kedi köpeğe konulan isimlerden.
Mutlu_Bir_Anne3 birmayismasali Yaman’lar çok afacan, haylaz olur 😅 Boran ismi de güzel değil bence. Asil her zaman beğendiğim bir isim, anlamı güzel ve karizmatik bir isim bence ☺️
Mutlu_Bir_Anne3 birmayismasali Kalbinize en yakın olanı seçin. Rus bir arkadaşım söylemişti Baran onlarda koyun demekmiş, o yüzden Baran, Boran isimlerini beğenmiyorum. Yaman da Asil de güzel ama. İsmiyle yaşasın 🙏🏻
Seymatrkay birmayismasali hiçbiri. Yeni nesil isimleri isimleri sevmiyorum. Bugün hastanede iken kadinin biri oğluna yaman diye seslendi. Söylerken hoş gelebilir ama seslenirken bence komik duruyor. Yine siz bilirsiniz. Hayırlısı olsun.