Annesii66 Sürekli saçma sapan rüyalar görüyorum ya sabah 7sinde uyanıyorum gün boyu kendime gelemiyorum eşimle ilgili salak saçma şeyler görüyorum hormonlardan sanırım sonradan eşime sarıyorum 🙂↕️
Lllllyhhh Annesii66 valla ben aileden herkesle ilgili görüyorum ilk çocuğumda hiç görmemiştim bu da erkekmiş ilk kızdı özellikle sabah namazını kıldıktan sonra uyyyunca
s2121 Annesii66 bende sürekli eşimle alakalı rüyalar görüyorum bilinç altıma öyle bir yerleşiyor ki etkisinden çıkamıyorum ne zaman son bulucak acaba 🤔
armanbebekk Annesii66 evet tabiki görüyorum hatta geçenlerde bende post açmıştım ve yanlız olmadığımı anladım 😂
prensesmoana Annesii66 Merhaba. Ben normalde de çok rüya gören biriydim ama hamilelikte iyice arttı. Çevremdeki insanlarla ilgili saçma sapan rüyalar görüyorum. Kabus görüyorum. Hormonlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum 🥲