Arkadaşlar Gerçekten kötü bir zaman geçiriyorum halsizlik mide bulantısı falan derken Yemek yemek istemiyorum ..canım böyle zararlı şeyler çekiyor ..hamburger patates kızartması Mesela şu an çikolatalı pankek yiyorum.. Dün Pasta yedim suclu hissediyorum.. 3-4 tane Jelibon yedim köfte yapmıştım dün akşam tadına baktığım gibi çıkarttım İçim almıyor aynı durumu yaşayan var mı