Iremdgn hayır yaa her seye yetişemeyiz yetişmek zorunda da değiliz ben o kafadayım bende her gün temizlik yaparım siler süpürürm her gün tuvalet yıkarım ama olmuyorsa yapamıyorsam vaktim yoksa iki gün duruversin ya yada eşim yapsın sonucta hayat müşterek değil mi benim eşim laf etmez dagınık vs olsa hatta bırak yapma artık bi gün otur der benimki de ona isyan eder ama sizin eşiniz gibi laf etse kalk bunu da sen yapıver derdim 😄 bi kısacık vaktimiz de de tuvalet vs yıkamayalım ya kahve içelim uyuyalım dinlenelim ne bileyim sacımızı tarayalım ruhumuza ve piskolojimize bu daha iyi gelicek emin ol