ikibebisannesii_45 Dün geceden beri ara ara adet sancısı gibi şiddetli ağrı gelip gidiyor. Kanamam ve suyum gelmediği için hastaneye gitmek istemiyorum. Sizce ne zaman gelir bebiş? Sertleşmeler de arttı vajinama baskı da ama düzenli değil.
Kbr777 ikibebisannesii_45 benimde bugün tam 40+0 sabaha karşı bir parmak kahverengi leke gelmiş ara arada sancım geliyor ama düzenli değil kanama da çok hafif kahverengi gibi arada tekrar geliyor sancım dayanılmayacak gibi değil bekliyorum gitmedim bu kahverengi kan gelmesi normal mi acaba ya bilenler yazabilir mi 🥹
elif13sena @ikibebisannesii_45 ben geçen hastaneye gittim bı doktorun dediğine göre şu an 38 haftalık bı doktor da 39 olduğumu söyledi ben de de arada böyle oluyor birkaç gündür bende beklemedeyim
ikibebisannesii_45 elif13sena 38 haftalığım ben de. Dayanılmayacak bir hal aldı artık. Ayağa asla kalkamıyorum çok baskı hissediyorum
ikibebisannesii_45 Kbr777 nişansa gitmelisiniz enfeksiyon kapmamanız lazım. Sağlıkla kavuşun inşallah🙏🏻
elif13sena @ikibebisannesii_45 ben de de ilk hamile ligimde öyle olmuştu sonra hastaneye gittiğimde 8 santim açılma vardı