YyyyYasemin Kızlar miyomum var acaba adet sancısı doğum sancısı gibi ağrıları iki kat fazla mı yaşıyoruz böyle duymuştum ama doğru mu bilmiyorum çok garip geldi bana
sekerleme YyyyYasemin benim ağrım çok fazla oluyor her ay ağrı kesici iğne vuruluyorum doktora gittim birşeyde demedi
aslhnkrts9 YyyyYasemin adetlerim hep ağrılı olurdu benim doğum anında o kadar acı çekmedim miyomla doğum yaptım sonra bütün dertlerim geçti 😂
YyyyYasemin Gzde_defne ay ay doğumdan korkmam diyen ben daha 14 haftada başladı bide bunu duydum Allah kurtarsın🤭🤭🤭🤭
YyyyYasemin tahamommy 🥹çok doğru evlendikten sonra değişti benimm en fazla 4 5 gün sürüyor ama yoğun sürüyor ağrısını hissetmezdim kürtaj sonrası çok hissettim şimdi yine hamileyim nasip olursa doğumdan sonra sancı mı olur artık bilmiyorum 🥲
tahamommy YyyyYasemin rahim toparlanırken illa ki ufak tefek ağrılar olucak hepimizde güzel düşünelim güzel olsun, meyvesi kucağımızda sağlıkla olsunda herşey hallolur 🥹
YyyyYasemin tahamommy aminnn Allah razı olsun hepimiz yavrularımıza sağlıkla kavuşalım inşallah o iyi olsun da ağrı sızı elbet geçer