Merhaba kızlar. Hamileliğimin yaklaşık 5. Ayından itibaren çatı kemiği/pelvik taban ağrıları yaşıyorum. Yürüyünce bu ağrılar ortaya çıkıyordu. Şimdi 8 aylık olmak üzereyim ve o bölge sürekli ve daha şiddetli ağrımaya başladı. Sağa sola dönmekte bile zorlamıyorum bacaklarımı açıp birleştiremiyorum neredeyse. Doktor normal olduğunu söyledi ama bu çatımın dar olduğunu mu gösterir. Benzer şeyler yaşayan oldu mu?