Minnoskaan ben 9 haftalıkken aldım rapor kanamam vardı 10 gün özelden 10 günde sağlık ocagından aldım sağlık ocagı istersen bi 10 gün daha veriririm dinlenmek istersen dedi perşembe doktora gitcem ama kanamam falan yok kontrole ve ikili taramaya istersem yine yazar.Sana da yazar git doktoruna ya da sağlık ocagına söyle ben zorlanıyorum rağor yazar mısınız diye 10 gün olarak yazılıyor ama.