Esnsntrk Dün yumurtlama testi pikti 12 Ağustos da.pik çıktı. Bugün de aynı galiba. Ben 11 ağustos ve 12 ağustosu değerlendirdim ama bugün de aynı çıktı bugünü de mi degerlendircem. Dun aksam5 de yaptım bugün sabah 10 da 2. İdrarla https://photos.app.goo.gl/LShLEkasvVbW1aHd9
Mom_26 Esnsntrk yumurtlama iki gün olmuş yarına çatlar inşallah Bende henüz yumurtlayamadım 15. Günüm bat 22 ağustos
Esnsntrk Zarifokur dünü degelendirdim pik olduğu için.onceki gün de ilişki olmuştu bugün henüz çatlamadı bugünü atlamalimiyim. Yada gece tekrar mi test yapayim.catlamissa mi ilişki olsun. kafam karıştı
Esnsntrk Mom_26 dünü degelendirdim pik olduğu için.onceki gün de ilişki olmuştu bugün henüz çatlamadı bugünü atlamalimiyim. Yada gece tekrar mi test yapayim.catlamissa mi ilişki olsun. kafam karıştı Mom_26
Ygt3 Akşam test yap çatlamışsa değerlendirmen daha iyi önemli olan catladiginda değerlendirmek daha garanti gibi
Esnsntrk babymom2026 dün son ilişkiye girdim. Yani 3 gün üst üste girdim bidaha girmicem sperm kalitesi düşer diye. Son ovulasyon testini bugün yapcam. Catlamamissa da 3 gündür ilişkiye girmem etkili olur diye düşünüyorum sperm 2-3 gün yasiyomus. İnsalah olur
Mom_26 Ftmn123- dün gece yaptım belli belirsiz çizgisi çıktı ama artık gebelik testlerine güvenmiyorum
Mom_26 Ftmn123- idranda ağır koku aldım o yüzden yaptım aslında da . Birde yumurtlama testi yapıyoru m ama test elime geç geçtiği ,için aletimin 11. Gününde yapmaya başladım hala pik görmedim yada piki kaçırdım
Ftmn123- Mom_26 Ayın 22 de deme benimki de ozaman ben diyorum ki Cumartesi günü test alacağım da ne zaman yapayım ?