3bebe1anne Şuan 19+6 yiz. Erkek olacak. Canm cok kiz istiyordu 😀 ama eşitledik durumu 2 kiz 2 erkek olacak 🌸
Bebekligunler Deletedmom_808 benimde kızz🌸 🩷 sosyal medyada çok görüyorum sonraki haftalarda cinsiyeti farklı çıkıyor. Böyle durumla karşılaşan var mı ?
Mlkktsl Bebekligunler beennn 🫣 ilk kız dedi doktorum 16. Haftada erkek kesin dedi pipisi sonradan gelişmiş 🥰
RyaTrmn59 mrveelmas benimde erkek 25+5 ilk kızım esila oldu 4yasina giricek şimdi poyraz oğlum olucak