Herseydenbiktim bende yorumlara bakarak aldım alan kişi sayısı ciddi anlamda fazla ve memnuniyet olarakta çoğu beğenmiş ama ben cidden beğenemedim kumaşından dolayı bebek aşağıya kayıyo rahat iş yapamıyorsun fazlasıyla esnek bir kumaş.
5 dakşkada bakıyorum belime kadar inmiş çocuk sıkıyorum gene aynı çocuk huzursuz olup ağlıyodu artık sonra bıraktım kullanmayı duruyo boş boş dolapta alıcaksan alma ben sana kargoyla göndereyim valla 1 kez kullandım yalansız inanırmısın boş boş durcagına bari hayrım olur sizlere🩷