Kızlar size birşey diyeyim mi adetimin ilk günü test yaptım şak diye suratimin ortasına negatif gördüm gecikmemin onuncu günü pozitif gördüm belki de yeni yeni oluşuma başladı bazen testler hata veriyor gecikmenin on gününü bekleyin mutlaka çünkü ön gün normal sonrasında gebelik ihtimali vardır yoksa da adet gecikmesi olarak geçer 🥹