silabayy Kızlar selam 1 haftadır cenazemiz vardı daha sonra eşimle çok şiddetli kavgalar ettik ayrılmanın eşiğindeyiz. Bu dönemde kendimi çok üzdüm ve strese soktum ancak bebeğim için çok üzülüyorum ve korktum hissettiği için kötü bir şey olur mu :(?
minigimleseruven silabayy bebekler bizlerin yaşadığı stres ve üzüntüyü hissederler .. o yüzden onun için güçlü dur annesi 🌸 kimsenin canini sıkmasına izin verme lütfen .