pinarsu Günaydın arkadaslar ☀️ 22+4 günlük olduk bugün.sorum şu şimdi bezlerde indirim oluyor filan eşim şimdiden alalım stok yapalım diyor indirimdende faydalanmıs oluruz diye.Bizde farklı markalardan deneyerek alıcaz aöa şimdilik şu şekilde dıyoruz ; Sleepy 1 numara yenidoğan 40 adet Baby me 1 numara yenidoğan 50 adet ————- Molfix 2 numara 90 adet Baby me 2 numara 50 adet ————- 1 numara dan 2 paket alalım dedık ama kaç ay kullanılıyor 1 numara acaba 1 paket daha alsakmı ? 2 numaradanda 1 paket daha alsakmı bilemedik sırf ındırım var dıye yoksa sımdılık bunlar yeter mi 🤷♀️ yardımcı olursanız cok sevınınırım . Primayı cok onermıyorlar en cok canbebe sleepy molfix ve baby me dıyorlar ama her bebekten bebege degısır bızımkı hamgısını kabul eder bılemıyoruz ama deneyerek görcez 🙏
Yasemincifci pinarsu canım hiç stok yapma parana yazık indirimden yararlanıyım derken paran boşa gidecek bitane al onu bi dene olmazsa diğerlerine geçiş yaparsın
Deletedmom434 pinarsu stok yapma derim.. her bez her bebeğe iyi gelmiyor mesela biz sleepyle başladık salak gibi stok yaptım☺️ Sonu hüsran numarası bir tık bebeğime büyük olmasına rağmen bile çiş sızdırdı,pişik yaptı.. Bir başkasının bebeğinede iyi gelmiş olabilir☺️ Sürekli farklı bezde deneme ciltleri çok hassas. Doğmadan önce bir paket x markası al dene güzelse ondan devam et
sonsuzmasalim pinarsu ben prima kullanıyorum. Oğlum 1 numarayı 1,5 hafta kullandı sonra 2 numaraya geçtim. Bebekten bebeğe değişir benimki 54cm ve 3865g doğdu. 1,5 hafta sonra bile 4,5kg olmuştu şimdide 5kg oldu.😅
pinarsu Yasemincifci 2 tane aldık canım biri sleepy biri baby me aslında ben 1 tane dedim ama eşim dayanamayıp bi tane daha almış inşaallah boşa gitmez 🙄🙄
Esgul_2019 Tek bir bez markası ile başlayan çocuğun cildi hasas değiştirme bezini. Ayrıca 5 10 lira için çocuğu pişik yaparsn yara falan olur. Tavsiye etmiyorum ben. Bimin bezleri uygun ve güzel hiçbir sıkıntıda yok onuda önerebilirim maddi acidan
pinarsu sonsuzmasalim Primayı coğu kimse onermıyorum sanırım ıcınde bir madde varmıs ve bebekler ondan baskasını kullanınca yara yapıyormus ben bılmıyorum tabı cevremdekıler oyle dıyor canım 🤷♀️
Tgbatem Yenidoğduklarında günde 10 bez falan değiştiriliyor muş bende 1 numara 90 adet aldım ama deneyimliler 1-2 hafta dayanır dediler bez stoklamak çok da mantıklı görünmüyor pişik yapabilir her bebek kendine özel en iyisi dediğimiz bez bile dokunabilir o yüzden deneyip alıcam
sonsuzmasalim pinarsu bilmiyorum ki🙄 almanyada kaliyorum ve dogum yaptigimda hastanedede sürekli prima bezi verdiler ve bende evde devam primayi kullandim. 2 paket baska markadan arkadaslardan hediye geldi onlari da kullandim sonra geri primaya gectim hic yara yapmadi ama sanirim bebekten bebege degisiyordur 🤷🏽♀️
pinarsu Yasemincifci Cok haklısın sonradan aklıma geldi dedim eşime alma başka ındırım derken bu sefer daha cok zarar edıcez dıye ama 🤷♀️🤷♀️