Kızlar, ben bu ay doktor takibinde klomen kullandım 12 Ağustos adet günümdü. Doktor adetin bir gün geçse kan testi yaptır dedi. Ben de bu sabah sağlık ocağına gittim kan verdim henüz sonuç çıkmadı ama evde de kaset test yaptım evde yaptığım test negatif kanda pozitif olma ihtimali var mıdır. Üç yılda 2 düşük yaptım bu ay tedavi de olunca umutluydum ama olmadı sanki.
İdrarda negatif olup kanda pozitifi gören oldu mu. Silik çizgi bile yoktu moralim çok bozuk. Testi erken mi yaptım bilemiyorum ki. Pıhtılaşma sorunum var doktor bekleme dedi kan sulandırıcı başlanacaktı