edannnnur Haftadan beri lekeleniyorum her gün Progestan iğne oluyorum kanama alanım yok ama yok bitmiyor psikolojik olarak bittim ya 🥹
ekme Ben de şuan öyleyim insan her an kaybetme korkusu yaşıyor şuan doktora gidiyorum:( çok geçmiş olsın size de
ekme Doktor küçük gördüğü keseyı şuan göremedi beta için tekrar kan verdim sanırım sıkıntılı bir durumdayım
ekme Umarım öyledir farklı bir doktora daha mi gitsem 😓gittiğimiz doktor da iyi bir doktor eşim gerek yok diyor ama kafamda hep soru işaretleri
edannnnur benimbebegimm iğneye devam ediyorum 32 haftalık oldum çok şükür darısı başınıza doktorum çalışmamı istemedi aylardır evde yatıyorum rapor aldım lekelenmeye ayakta kalmak gelmiyor
benimbebegimm edannnnur çok sevdindim inşallah benimde sorunsuz ilerler ❤️ teşekkürler cevabınız icin