Merhabalar 33 haftalık hamileyim benimdd o şekilde , baştan beri kanamalarım var ama 26. Haftalarda daha da yoğunlaştı fitil + hap kullanıyorum hala plasentam yukari çıkmadi bazılarında çıkıyormuş inşallah seninki çıkar bol bol dinleniyorum , eğilip kalkmamaya özen gosteriyorum stres çok etkiliyor .