4567788 Hatay’da detaylı ultrasonu nerede yaptırdınız özellerde yaptıran varmı ? Bi sıkıntı yaşadınız mı ?
ErsBegAs 4567788 Palmiye’de Ahmet Elçim’de yaptırdım 🤗 bebeğimin doğum öncesi tespit ettiği her şey çıktı. Böbreği pelvik ve kalbinde ekstra damar var 😍 Güvenilir..
4567788 ysmnsen gelişim hastanesinde yaptırdım. Kendi doktorunuz hangi hastanedeyse o hastanede yaptırmak gerekiyor doktorun istemiyle yapılıyor. 10 - 15 dk felan sürdü.
ysmnsen 4567788 ya bende yarın gelişimde yaptıracağım süre çok kısa geldi bana düzgünce açıklıyor mu doktor detaylı bakıyor mu 🫠
ErsBegAs Dilaraclkalav benim uzun sürdü 20-30 dk kadar bir yerleri görülmedi diye öğleden sonra tekrar gitmiştim bir 15 dk da öyle sürdü.. Bebeğin pozisyonuna bağlı bizimkinin arkası dönüktü 🥹 Ücrette 2800 müydü neydi aralık gibi…
Dilaraclkalav ErsBegAs peki cd verildi mi, renkli ultrason muydu ve eşiniz de girdi mi? Soru yağmuruna tuttum 🤭 ben de Süleyman Aslan’a gidiyorum
ErsBegAs Dilaraclkalav Hayır ☺️ sonuç veriliyor direkt, onunla doktorunuza geçiyorsunuz 🤗 Siz zaten detaylıdan bir şey anlamıyorsunuz, ekranı da görmüyorsunuz siyah beyaz 🥹 Tek kişi giriliyor, yasak başkasının girmesi 🤗
Dilaraclkalav ErsBegAs aa ben böyle beklemiyordum insanlar renkli ultrasonda giriyor eşleri de giriyor özel hastane olmasının ne anlamı var ki başka çok şaşırdım. Gelişim hastanesini araştırayım en iyisi