Merhabaaa bugün tam 15 haftalık oldu bebişim hastaneye gideceğiz cinsiyet öğrenmek için 12+1 de cinsiyet için tahminini söylemişti ama bugün net olarak öğrenir miyiz çok zor sabrettim 3 haftadır normalde geçen hafta gidecektim ama kesin olsun istedim bu haftada net şekilde öğrenebilir miyiz acabaa😍😍cinsiyeti hiç farketmez ama bir cinsiyeti benimseyip hayaller kurup sonradan değişmesinden korkuyorum 🙃