allbyrks Kızlar akşamdan beridir 2 dk bir kasılmam var ne suyum geldi ne nişan. Birde salgına yakalandım bulantı ve ishal. Sizce su azlığından mı yoksa doğum sancısımıdır?
demirrleydi_ allbyrks düzenli sancı geliyorsa suyun ya da nişanın gelmeden doğum başlamış olabilir ne olur ne olmaz hastaneyse git hastayımda demişsin ama haftan ileri bı hafta
Sren1289 allbyrks benim sancım geldiğinde Nişan ım gelmıstı ama suyum gelmemişti doktora gidin dogum baslamıs olabilir Allah kolaylık versin
zeyka haftada aynı şikâyetlerle bende gittim doktora bizim küçük hanım baş geliş pozisyondan makat gelise dönmüş tabi yavaş yavaş yeri artık dar olduğu için o da bende düzenli sancı kasilma yapmıştı. 1 hafta sonra tekrar baş geliş oldu yine döndü. Tabi nu istisna. Haftaniz ileri doktorunuza görünün.
sekerleme zeyka oğlum hep makat gelişti nstde sancım çıktı 38+0 da sezaryen oldum acaba beklese miydim benimde dönermiydi diye düşündüm şuan 🥲🥲
Smiley87 allbyrks 2 dakikada bir gelen sadece doğum sancısı olsa dayanamazsın çok şiddetli olur. Doğum sancıları adet ağrısı gibi oluyor sonra gittikçe şiddetleniyor