SerpilDemir Merhaba kızlar, ilk hamileliğimde bulantım olmuştu, şuan ikinci bebeğime hamileyim fakat bulantım yok. Aynısını yaşayan var mı? Bir sıkıntı mı var acaba diye düşünüyorum istemsizce
Pelinytm Hamilelikten hamileliğe değişiyormuş bende aşırı bulantı kusma yaşamadım annemde abimde 9 ay boyunca kusmuş kardeşimle bende çok rahat geçirmiş . Benimde hayat kalitemi etkileyecek kadar kötü geçmedi rahattım diyebilirim sadece tiksinmem çok fazla. 21+4 üm şimdi