Merhaba hanımlar
Dün regl olmam gerekiyorudu su gibi pembe bir akıntı geldi regl başladı sandım. Ama gün boyu ara ara bi kaç damla açık pembe su gibi alıntı geliyor sadece sildikçe peçeteye geliyor. Normal de regl hiç gecikmez ama 2 gün önce de erken gebelik testi yaptım ama negatif çıkmıştı . Şimdi durum böyle de olunca kafam karıştı. Arkadaşlar böyle yerleşme kanaması yaşayıp sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı ?