Kızlar 4+2 yiz iki gündür başımda bi dolgunluk ateş ağrı var geceleri 12den sonra ağlamak geliyor ruhen sıkılıyorum bianda oluyor ayrıca paxil kullanıyordum ogremdigimden beri kullanmadim hapı yarin doktoruma danisicam kullanma derse ve bu devam ederse ne yapicam bilemiyorum ilaç yoksunluğumu hormonlarmı bilemedim tsh da 17 de hangisi yapıyor ki kendimi kötü hissediyorum gece beynim çok bulanıyor farkli dusunceler olusuyor gözlerim başım ağrıyor beynimde dolgunluk var bunu yaşayan varmı ileriki aylarda gecermi psikolojikmi acaba