Merhaba, 2 gün önce lekelenmeye başladım 49-50 saat oldu hala kırmızı kana dönmedi peçeteye gelecek şekilde leke geliyor sadece hatta bugün her seferinde gelmedi de leke, aranızda böyle olup sonrasında regl olan var mı yoksa yerleşme kanaması olabilir mi acaba? Lekelenmeden 3 gün önce test yapmıştım negatif çıkmıştı