Nur124 Kızlar iki gündür şekerim 1.saat 110 larda çıkıyor 2.saat 120 lerde oluyor sebebi nedir bugün akşam yemekten sonra 1.saat 116 2.saat 125 çıktı bu sıkıntı mıdır önceden ilk saat yüksek çıkar ikinci saat düşerdi şimdi tam tersi oluyor ?
Denizj Nur124 ben şeker yüklemesi yaptırmıştım 2. Saat 125 yti normal sorun yok dedi bana. Kontrolün ne zaman göster sonuçları doktora ama bence normal
Nur124 demirrleydi_ evet ama ikinci saat 120 sinir diye biliyorum birde birinci saat yüksek değil aksine ikinci saat yükseliyor anlamadım 34+4 deyim bu arada bu son zamanlarda böyle oluyor genelde
demirrleydi_ Nur124 evde mi takip ediyosun şekerini ve genelde bir saat içinde olan şeker baz alınır çokta yüksek çıkmıyor aslında ikinci saate görede şeker yüklemesi yapıldı mı
Nur124 demirrleydi_ evet evde takip ediyorum27 den beri yükleme yaptırmak istemedim bu şekilde ilerledim hep ama son zamanlarda biraz değişti ikinci saat yükselmeye başladı kacirdigimda yüksek görüyorum nadir de olsa
demirrleydi_ Nur124 kendini korkutma sıkıntı olacağını sanmıyorum benim tokluk değerlerim bazen seninkinden daha yüksek çıkıyordu yüklemede şeker çıkmadı dediğim gibi gebelerde yemekten sonra bir saat önemli görülür ilerleyen hamilelik haftana göre şekerin kana geçmesi daha geç olabilir kötü bir durum olacağını sanmıyorum
Denizj Nur124 ay çok pardon canım benim 1. Saat 125 miş 2. Saat 110. Ciddi bi sorun olduğunu sanmıyorum çok kilo aldın mı?
Nur124 demirrleydi_ teşekkür ederim evet bu son haftalarda değişti böyle değildi birkaç kere yüksek de gördüm tabi fazla kaçırdığım zamanlarda
Denizj Nur124 süpersin maşallah kiloda da hiç bir sorun yok bence. Doktorun kesin yargıda bulunur hiç endişe etme bence ama