herseyeragmengulun kızlar bebeğim kız oluyormuş🥰🥰🥰 hep kız ismi düşünmüştüm artık kafam rahatladı😆😆 paylaşmak istedim 13.haftadayız😇😇
zehracapar herseyeragmengulun çok sevindim ben de kız hissediyorum bebeğimi umarım kızdır bir tane oğlum var çünkü üç buçuk yaşında kızım olmasını o kadar çok istiyorum ki bana da dua etmeyi unutmayın 🌺☺️