dilek190 Arkadaşlar yani 4 haftalikken öğrendim ama mide yanmam var 2. Gebeligin neden mide yanmasiyla basladim 6.haftaya gircem hala ayni ilk haftada oluyomusmu ya bide bununla cinsiyet tahmin edilirmi
dilek190 Sss1947 hergün üst üstemi ve devm ediyor 1.hamileligimde hic yasamadim bu ikinci şaşkinım ama oluyomus heralde
turkuaz61 Bndede gastrit ve reflü vardı gebelikten önce şuan 8. Haftadayım 1 haftadır şişlik hazımsızlık midede gaz ve yanma yaşıyorum .çözümüde yok sanırm daynması çok zor gerçkten😞