Can_sel12 4 haftalık gebeyim ¾ gündür geceleri çok sancım oluyo uykudan uyandırıyo beni normal mi doktora gitsem mi
Bumah Can_sel12 adet agrısı gibi agrı normal ama uyudugunda geçmesi lazım uykudan uyanıcak kadarsa gitmelisin ihmal etme sağlıkla kucagımıza almayı rabbim nasip etsin bebişlerimizi🙏
Melickaya Can_sel12 bebek yerleştiği zamanlar kasıkta ve karında ağrı olması normal. Ama bu ağrı uzun süre devam ediyorsa, nefes alışverişinizi etkiliyorsa, dayanılmayacak gibiyse mutlaka doktora görünmelisiniz.
Can_sel12 Bumah benim normal regl ağrılarım da ağır geçer hastanede mutlaka serum yemem lazım şuan da ağrı geliyo 10! Dakika sonra kayboluyo sonra tekrar ağrı ama özellikle geceleri oluyo
Can_sel12 Melickaya yok o kadar değil ama ara ara bıçak gibi saplanıyo tekrar geçiyo özellikle geceleri oluyo
Melickaya Can_sel12 ben bir sorun olacağını düşünmüyorum ilk yerleşme esnasında normaldir. Ama içiniz rahat etmesi için yinede bir muayne olmanızı öneririm