Gul1935 Sezeryan sonrası tüm vücudumda uyuşukluk iğne batmaları var. Bu normal mi acaba. Ağrım acım çok fazla özellikle dikiş yerinde ve belimde, omurilik kısmımda iğne batmaları sırt bölgemde çok var. Beynim bile uyuşuk
momkrm19 Gul1935 anestezi kaynaklı olabilir bu belirtiler bana iyi gelmedi. İlk kontrolünüze gittiniz mi kadın doğumcunuza
Aslihan-ozkan Gul1935 bence beklemeden bir git 2. Gün oldu benimde ağrım var ama senin anlattığın şekil değil. Benim ayaklarım çok şiş bacaklarım felan