dilek190 günde 1-2yse gayet güzel bence arkadasımın doktoruda tamamen zorlama bırakmak için sıkma kendini streste cocuga zararlı demişti günde 3-4 içerdi. bende 5 haftalık ogrendim her gün bir paket içmeye devam ediyordum 2 hafta devam etti böyle kara kara düşünüyordum nasıl azaltıcam sonra aniden kokusundan tiksinme içerken öğürme basladı o gün bu gündür içemiyorum siz düşünün herhalde Allah yardım etti imkansızdı yani öğrendim 2 hafta hala 1 paket içmeye devam etmiştim