A_S_K Merhabalar 🤗 ben Yüzyıl hastanesine Seher Çınara gidiyorum. Doktor arayanlara tavsiyem olsun çok kibar sıcacık bir insan.. Çok ilgili yanında kasılmıyorsunuz. Dormayı unuttum ben Yüzyıla gidip paket halinde doğum alan var mı acaba ya da paketleri var mı her şey dahil? Sadece normal doğum ücreti 2200 diye biliyorum. Her şey dahil paketleri var mu acaba 🙄
Berennn A_S_K ben şu an medicalparka ahmet rıza esmere giidyorum fiyatlar cok yüksek ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum yüzyılda mevlüt beyi duydum bilginiz varmı benim gibi sorunlu hastalar varmı acaba
A_S_K Berennn Mutlaka vardır diye düşünüyorum benim arkadaşımın ablasında enfeksiyon varmış bir de ödem inanılmaz şişmişti her yeri o da aynı yere gidiyordu. Medical biraz pahalı muayene ücretlerinde yüzyıl da 95tl.
A_S_K Rmysaaaaa Devlete güvenmiyorum doğumda çok da kalanalık ilgisi de iyi değil. Özel de yapmak en iyisi maddi sıkıntımızda yok şükür en iyisi olsun istiyoruz. Bazı arkadaşlar paket satın almışlar ondan sordum ben