gorkemakdmr Merhabalar 18+3 deyim ama bebeğimin haraketlerin hissetmiyor gibiyim 117 kilo ile hamile kaldım acaba kilo yüzündenmi böyle hafif balık yüzer gibi hafif ağrılar var gibi sizce normal mi ilk gebeliğim birde
melikeyimmmmm gorkemakdmr ilk gebelikte geç hiisediyor insan virde kilonuzda varmış onunda etkisi vardır
Melickaya gorkemakdmr 24e kadar hissetmemeniz normal. 20den sonra net hissetmeye başlarsınız endişelenmeyin 😊
Hhatiicee gorkemakdmr canım bende 100 kiloyla hamile kaldım geç hissediliyor 25 haftada net olarak tekmelerin hissetmiştim .
gorkemakdmr Melickaya çevremdekilerin baskısına maruz kalıyorum o yüzden de danışma gerekeği duydum çok teşekkür ederim bilginiz için
bizzocone gorkemakdmr hepimize yapılıyor o baskılar kilo olsun olmasın Bir kulağından girsin ötekinden çıksın Doktorun olumsuz bir şey demediği sürece rahatta kal
Mucizem_63 gorkemakdmr kilodan kynkli cnm plesanta önde olursada geç hissedilirmis birde 18 de net hissedemezsin damar atışı gibi olur 20+4 oldum daha yeni biraz net hissedyrm baloncuklar mısır patlar gibi oluyor
minigimleseruven gorkemakdmr ben 20 de hissetmeye başladım canım ve kilolu biri değilim . Çok normal yani
Yesim34m gorkemakdmr bu kaynanalar kapatılsın boşuna strese sokuyor seni herkesin fizyolojisi farklı ona deki doktor stres yapma dedi de 🤣
melsaanne gorkemakdmr ilk gebeliğimde de ikinci de de 21. Haftada hissetmiştim merak etmeyin çok normal🫶🏻