tkrk hayır regl vaktimde oldum ama o kanamaymış 6 gün öyle geçti sonraki günler lekelenme yaşadım ve sağ kasıkta ağrı vardı, acilde gaz sıkışması diyip eve gönderdiler ertesi günüde çok çok şiddetli kasık ağrısı ile tekrar acile gittim usg çekildi tüpüm patlamıştı ve kanama alanını öyle gördüker hayati riskle acilen ameliyata alındım. Rabbim kimseye yaşatmasın aminn