26z haftamdayım sol bacağımın üst kısmında aşşırı ağrı oluyor adım atarken nile ağrıyor bacağımı kendime doğru çektiğimde ağlayacak hale geliyorum , sanki kramp varmış da bir türlü geçmemiş gibi yaklaşık bir haftadır var geçmiyor ne yapmam lazım neyden olur bilen var mı ya da bunu yaşayan.