Balumudum 37+1 olarak yazıyorum doktora muayene oldum açılmama bakmadı var mı yok mu ne zaman bakılıyor
Parinas Balumudum normalde 37den sonra bakarlar bi daha ne zaman çağırdı belki o zaman bakmayı düşünmüştür. Bende cuma günü 37+2 oluyorum alttan bakıp uyaracağını söyledi doktor
Hanife5656 Balumudum ben de 37.2 kontrolüm vardı alttan muayene etmedi her şey iyi güzel dedi haftaya perşembe tekrar çağırdı
Ferideeser0912 Normalde 36 veya 37 cı hafatada bakılıyor ama doktordan doktora değişir bana 37+1 de bakıldı
Balumudum Ferideeser0912 bende bakar diye düşündüm bakmadı nst de düzensiz sancılar çıktı 38 de bir daha çağırdı sürekli iğne batması gibi sancılarım oluyor gün içerisinde açılmamı oluyor diye endişeleniyorum