Merhaba,5+4 kese ve yolk sac bugün gördük. 2 hafta sonra kalp atışı için gidicez. Progestan kanama olmadığı halde doktoru yazan oldu mu? Benim riskli gebelik. Daha öncede kalbi durdu 2.5 aylıkken. Bir arkadaşım da doktorunun dediğini iletti’kanama yokken kullanılırsa riskli iç kanama yapabilir’ vs diye bilgisi olan veya kullanan var mı?