Merhaba adete 9 gün kala kan testi 1.20 den küçük çıktı çok üzülmüştüm adete 6.gün eşim bidaha yap kesin pozitif hissediyorum demesiyle evde predictor test yaptık ve pozitifi gördük inanamadık gittik kan verdik 74 ile öğrenmiş oldum. Döllenmeden 13 gün sonra pozitif gördük, negatif çıkınca ilk döllenme olunca kesin ufakta olsa yükseklik olur diye düşünüyordum birkaç gün sonra yükselme oldu 😅