ikiprensannesii_ Kizlar bazen. Böle rahimdeki kemikler çok ağrıyor rahatsız edici derecede hareket etmek istemiyorum ozmn normalmi yoksa sorun var diyeni öle oluyo
Gulbahar34_ ikiprensannesii_ normal benim de öyle pelvik ağrı deniyor. Ebe bebeğin başı bastırıyor oraya o yüzden ağrıyor demişti.
brnaksyince ikiprensannesii_ evet normal bende hamileliğimin ortalarından doğuma kadar yaşamıştım. Magnezyum ilacı başlamıştı dr um onunla beraber azalmıştı mutlaka doktorunuza söyleyin.
ikiprensannesii_ brnaksyince teşekkür ederim bugün kontrole gittim unuttum sureklide olan bişey değil ara ara oluyo
brnaksyince ikiprensannesii_ benimde öyle oluyordu yürürken oturup kalkarken gibi. Ama korkmayın. Normal bi durum :)
ikiprensannesii_ Catperson ay inşallah öyledir teşekkür ederim 🥰 bu seferki kontrolde solerim doktoruma
kbradrn1 ikiprensannesii_ belli bir haftadan sonra rahminin düşücek gibi olması bel ağrısı bunlar normaldir büyüdüğü için
ikiprensannesii_ kbradrn1 olabilir. Valah bugün çok yürüdüm doğru ondanda olabilir bian korktum teşekkür ederim 🥰