Selam kızlar doktorum ilerleyen haftalarda ikili üçlü tarama testi yaptırmamı söyledi ama çevremdeki bazı kişiler ise sonucların ℅100 doğruluk payının olmadığını söylüyor yaptırıp pişman olanlar olmuş yanlıs sonuçlar cıktıgı için çocuk doğana kadar stres oluyorsun diyorlar