tugcebayramm Eşim arh+ ben negatif doktorum iğne verdi kan uyuşmazlığı için erken değil mi? Henüz normalde 6 haftalık hamileyim ama kese yeni göründü ama düşük tehlikesi geçiriyorum. Yardım eder misinizzz
Esma006 tugcebayramm düşük tehlikesi olduğu için verdi çünkü bende 9, haftalıkken vuruldum kahverengi lekelenme yaşadım
tugcebayramm Gzde_defne evet oldu hem kırmızı hem kahve teşekkür ederim içim ferahlıyor size sordukça çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️
AynurrBYK Benmde var eşimle uyuşmazlık kanamalarda lekelenmelerde tahlil yapıp yapıyorlar uyuşmazlık iğnesini 3 aya kadar tolursa bidaha kanama felan tekrar vurmaları gerekmiyor ama yine bi tahlile bişeye bakmamız gerekiyor gelin demişlerdi.