Tuba_agbas benimde o haftalarda oluyordu hatta bazen hala oluyor:) baş aşağı olduğu için idrar kesesine baskı yapıyor çok tuvaletim var gibi hissedip koşa koşa gidiyorumazıcık bişi oluyo ama bunlar çok normal ve yapılabilcek bişey olduğunu düşünmüyorum. Hatta 20li haftalarımda birden tekme savuruyodu aniden geliyodu tuvalet hissi refleks olarak tutuyodum yoksa altıma kaçırıcak gibi oluyodum. Sadece idrarınız var gibi hissediyorsanız tutımayın, tutmak zararlı. Olmasada gidin tuvalete☺️