dygee Canım ne kadar erken alırsan o kadar iyi ben hep iyiki dedim. Üniversiteye bile hamileyken gittim 2 buçuk saatlik yola git gel 5 saat. Herkes çocuktan sonra devam et dedi asla takmadım. Asıl o zaman zor olacaktı. Ehliyeti de doğumdan sonra yap dediler. Yine takmadım. Hırs ettim bitirdim. Yoksa her sey doğumdan sonraya kalacaktı. Hangi birini yapayım el kadar bebekle🙄