Kızlar nasıl anlatcam bilemiyorum şimdi şöyle 33 haftalık hamileyim 3 gündür göbek deliğinin iki parmak solunda bir acı var ama ağrı değil nasıl desem çok sert bir darbe almışım da acısı var gibi ama içten bı acı deride değil o kadar acıyor ki böyle etim iki yana çekiliyormuş gibi tek bir bölgede oluyor başlarda bebeğin eli kolu dirseğidir falan dedim ama 3 gündür hiç geçmedi bunun için acile de gidilmez randevum da 10 gün sonra evde bebeğim var ama öyle acıyor ki onunla ilgilenemiyorum zor yıkadım bu akşam fikri olan var mı nedir ne yapsam uzun oldu kusura bakmayın