Bencede ne olursa olsun bir doktora görünün derim.. çok kez duydum normal olduğunu ama ihmal etmemek gerektiğini düşünüyorum. Ben 10 haftalıkken kanama geçirdim. Çok korktuk hemen hastaneye gittik elhamdülillah her şey yolundaydı içimiz rahat eve döndük.. sizde gidin içiniz rahat eder 🤗