Seyma-d ben yerinizde olsam direkt sezeryan olurdum, son haftaya kalıp açılmalar yavaş olup saatlerce sancı çekip ardından sezeryane alınanlar oluyor. Hem normal doğum sancısı hem de sezeryan zorluğu çekiyorlar. Onun yerine direkt sezeryan olmak bana mantıklı gelirdi bu durumda. Çünkü normalde 1 2 cm açıklığı olanlar bile haftalarca bekliyorlar hareket ediyorlar ama çok fazla açılma olmuyor.
Bu arada bu benim kişisel düşüncem. En doğrusu bu diye yazmıyorum. Süreci bilemem. Ben 40. Haftayı geçsem böyle düşünürdüm.